Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarzeLovtza wybacz, ale 16-letni samochód to zazwyczaj jest złom, z przebiegiem ponad 300tys. km i połowę podzespołów jakości odbiegającej o tych fabrycznych. Miejsce zabytków jest w muzeum. Prawda jest taka, że w Polsce nadal przez przeglądy przepuszcza się pojazdy z mniejszymi i większymi ustępstwami, za przychylność względem diagnosty. Dla mnie kuriozum są pojazdy zabytkowe (te na żółtych blachach), które mają jeden wieczny przegląd, a często są używane na co dzień, mimo że ich stan techniczny woła o "pomstę do nieba".
OdpowiedzMam 16 letnie auto z autentycznym przebiegiem 73tys, samymi oryginalnymi częściami, od nowości wymienianymi filtrami, olejem itp. Za to będę musiał płacić 300zł rocznie za bezsensowne przeglądy.
OdpowiedzW takim razie, jeżeli mamy takich mądrych posłów w PO, zacznę głosować na PIS.
OdpowiedzMam golfa mk2 z 85 roku a przeglady na kazdej stacji przechodzi bez problemu nie przez przychylnosc tylko przez to ze jest moim oczkoem w glowie nie kazde stare auto to zlom , i jest jak wino im starsze tym lepsze :p
OdpowiedzSkoro tak to czemu statystyki mówią same za siebie? 0.4%... Mam merca z 1987 roku od około 8 lat i nie spowodowałem nim żadnego wypadku... Dodam też, że bardzo rzadko mnie to auto zawodzi pod kątem technicznym. Przeglądy przechodzi bez problemu i nie ma problemu z zamiennikami zamiast oryginalnymi częściami.
OdpowiedzNiech politycy wdrażają takie pomysły, dzięki którym będziemy zamożniejsi. Problem wieku naszych aut i ich stanu rozwiąże się wtedy sam. Tego typu pomysły, to zabieranie się do tematu od **** strony.
Odpowiedz